söndag 5 april 2009

Inte riktigt som jag tänkt mej...

...men bra ändå, blev helgen. Jag hade sett fram emot en skön familjehelg hemma, då vi stökade med det som ska bli Gustavs rum. Men på fredagskvällen påminde Urban om att han skulle jobba hela helgen! Mina planer fick ändras och Gurra och jag åkte på en stadstur för att uträtta några ärenden. Och efter ett inspirerande besök hos goda vänner på andra sidan staden åkte vi hem för att plantera om krukväxter (vilka fina sommarplantor du drivit upp, A!). Jag har åxå några frön att så, men hade ingen såjord hemma, och var ärligt talat aningen less efter alla planteringar. Får bli en annan dag! =) Kan tillägga att det var tack vare att mina svärföräldrar och svägerska kom som jag hann med mina blommor, då de tog hand om Gustav efter hans lunch-sovning. Till hans stora glädje sov de alla över, så leken kunde forsätta hela förmiddagen. Härligt att se honom så nöjd! Stor kram till er!!

1 kommentar:

Ulrica sa...

Klart gör vi allt för er! KRAMAR tillbaka
//Gustav´s Faster!