tisdag 16 december 2008

Plogen

Något av det roligaste Gustav vet är att åka 4-hjuling. Vi har använt den under hela bygg-tiden i stugan, men haft hem den också emellanåt. I vinter investerade Urban i en plog till den och sålde bort snöslungan, så nu har den även använts till skottning hemma. Gustav är eld och lågor över plogen (nåt som jag som tjej inte riktigt fattar...) och pratar mycket om den! Häromdagen när han öppnade paket med nummer 14 i sin julkalender var där en 4-hjuling! Han hoppade och hojtade av lycka och provkörde den lite på sin bilmatta...sen konstaterade han helt sakligt; "Jag fick ingen plog". =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte kunde jag ana att det skulle varit en plog på den! Har heller aldrig sett nå´n så liten att den passar, men vi kan höra med "uppfinnarjocke" om han kan fixa det. Ta fyrhjulingen med ska vi se om det låter sej göras.
Kramisar

Anonym sa...

hihi.. Gustav blir bara klok och klokare! Jag blir alltid glad när han är glad..speciellt när han fick 4-hjuling *hihi* Men plog som saknas.. får se om den kommer till jul eller...?
Nu sitta jag här och ler av tanken...KRAM