lördag 10 april 2010

Härliga fjäll-dagar

Vilka underbara dagar vi haft i stugan nu under påsken! Jag vill inte alls åka härifrån...så jag o pojkarna blir kvar någon dag extra! =) Tyvärr måste U hem o jobba, så han åker imorrn. Våra snälla stuggrannar erbjöd mej att tvätta lite kläder imorrn innan de åker, så då behöver jag inte hem för den orsaken heller. Det är sååå härligt med egen stuga!!!Idag har vi varit i backen o åkt med Gurra några timmar. Han var riktigt duktig o åkte t.o.m. själv några gånger i knappliften (redan andra åket skulle jag INTE få åka med honom...men han tog sig ända upp själv!). När han (och U o jag) blev trött åkte vi hem och myste i solen vid stugan, med after ski på verandan med stuggrannarna (som bjöd oss på middag ikväll!). Nu måste jag i säng så jag orkar upp med de morgonpigga små godingarna! =)

3 kommentarer:

mormor sa...

Så härligt!
Hoppas det fina vädret håller i sej så ni får fortsatt fina dagar!
Kramisar

Farmor sa...

Men så härligt, nu längta till och med jag att så på slalomskidorna efter ett för långt uppehåll. Ni är verkligen värda att få ha sköna dagar i stugan.Kram på er

morfar sa...

Vilka fina områden att vara tillsammans med,i dessa fina vita härliga fjällvyer,så fint sååå.Kramar morfar!