tisdag 19 augusti 2008

Redovisning närmar sig...

Huja! Den gamla nervositeten jag kunde känna i skolan när det var dags att redovisa nåt inför klassen smyger sig på... Jag ska nämligen instruera sjuksköterskor, uroterapeuter och läkare inför en forskningsstudie på jobbet, på torsdag. Totalt är det inför 20 , för mig, totalt okända människor, som jag sedan ska jobba med under studietiden (fram till jul). Därför vill man ju göra ett gott intryck. Men jag är orolig att jag ska bli så nervös att jag tappar tråden och bara förvirrar alla... Om det ändå vore fredag nu!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men Mia, nervös? javisst! Kom ihåg, det är bara du som VET vad du tänkt säga, glömmer du nå´t, är det bara du som vet o sen kommer inte heller gruppen du ska prata inför komma ihåg allt du sagt heller. Och ett gott intryck det VET jag du kommer göra. Ta tre djupa andetag.....
Jag håller tummarna!
Kramisar