torsdag 14 maj 2009

Jävla foglossningar!

Hur glad och nöjd jag än är över att vara gravid igen så är det såååå irriterande med detta ryggonda! Det är så fånigt lite jag kan göra utan att känna av det...typ köra kundvagnen när jag handlar (hur lång tid tar det!? max 15 min!) eller bära G några meter (fast det försöker jag undvika helt) eller dammsuga köket... Förra helgen fick jag hjälp av pappa att kratta lite runt buskarna och rabatterna och tyckte själv att jag tog det väldigt lugnt, men nog sjutton kände jag mej som en 80-åring ändå efteråt. Tack och lov går det över när barnet är ute och jag längtar verkligen till den dagen! Har förresten anmält mej till Göteborgsvarvet nästa år, så jag ska ha en morot att komma igång med träningen i höst. Någon som vill haka på!? =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är på! Eller vänta, kanske inte... Jo, jag är på om jag får tummen ur och anmäla mig!

Ulrica sa...

Måste vara jobbigt och jag lär får uppleva den en vacker dag när jag får en man hihi...
jag överlever inte Göteborgsvarvet! :D
Pussar/Ulrica