fredag 14 januari 2011

Är du intresserad av hudvårdsprodukter?

Har ni hört talas om Buzzador? Det är en marknadsföringskanal där konsumenter får testa olika produkter, berätta om dem för sina vänner och sedan ge feedback till tillverkaren. Vem som helst kan bli Buzzador...jag har varit det ca ett år och testat bl.a. barnmatspuréer, blöjor och babyolja. Det är roligt att prova nya produkter och man väljer själv om man vill delta i en viss kampanj eller inte. Det enda man förbinder sig till om man deltar är att "buzza" med sina vänner (alltså berätta om produkten och ge prover) och sedan ge en rapport till Buzzador. Det kostar inget, utan man får testprodukterna gratis hemskickade. Enkelt och trevligt!

Just nu håller jag på o testar hudvårdsprodukter från Cliniderm och efter snart en veckas användning kan jag säga att de är mycket trevliga! Inom kort kommer jag anordna en tävling här på min blogg, där DU kan vinna en fin förpackning innehållande 6 olika produkter med bl.a. dag- och nattkräm, age delay serum (!) och ansiktsvatten. Jag har 4 sådana gåvoboxar att ge till vinnarna, så pass på! =)

2 kommentarer:

Ulrica sa...

JAG ÄR MEDDDD!!!
:D

Anonym sa...

Det är säkert bra men kvinnor hör detta till,kanske?