fredag 14 januari 2011

Tävlingsdags!

Ta chansen att testa Cliniderms nya produkter genom att delta i en tävling! Cliniderm har utvecklat produkter med modern anti-age-hudvård anpassad till vårt nordiska klimat. De skyddar mot den låga luftfuktigheten och de stora temperaturskillnaderna här. De nya förpackningarna är lufttäta och hygieniska och praktiska när man vill kunna packa ner dem i en väska. Produkterna säljs bara på apotek. Vinnarna (4 st) i tävlingen får en fin gåvobox med 6 olika produkter: Active Protection Day Cream, Age Delay Serum, Ultra Soft Cleansing Milk, Barrier Repair, Optimal Strength Night Cream och Ideal Balance Skin Tonic. Man kan läsa mer om produkterna på Cliniderms hemsida.

Själv har jag använt rengöringsmjölk, age delay serum och dagkräm i en vecka, och tycker de är väldigt behagliga, och kan varmt rekommendera dem. Min hy är lite torr och känslig, och jag gillar produkter med diskreta dofter. I somras blev jag tipsad om att börja använda ögonkräm vid mitt och makens besök på IKSU Spa - ett mycket bra råd! Torrhetsfläckarna på ögonlocken försvann direkt och åldersrynkorna blev mindre djupa, plus att det känns svalkande och skönt att stryka på när ögonen är trötta. När min nuvarande ögonkräm tar slut kommer jag absolut att testa Cliniderms Visibly Smooth Eye Cream. =)

Detta för mej osökt in på TÄVLINGEN:
1) Svara rätt på FRÅGAN nedan genom att läsa på Cliniderms hemsida. Ange svaret som en kommentar (endast jag kan läsa kommentarerna under tävlingstiden) till detta inlägg, samt
2) Motivera varför just du ska vinna!
Svara innan den 28e januari och kom ihåg att lämna namn o mailadress eller telefonnummer, så jag kan nå vinnarna. Det är riktigt stor chans att vinna då det finns hela 4 priser!

FRÅGAN: Jag nämnde ovan en ögonkräm från Cliniderm, men det finns en till. Vad heter den?

Lycka till!

8 kommentarer:

Frida Jonsson sa...

Rätt svar på tävlingen:
Instant cooling eye cream

Motivering:
Behöver ett återlivningsförsök samt en nytändning för mitt tärda och hängiga ansikte för att inte skrämma min omgivning!

Frida Jonsson
070-5696455
frida.jonsson@vll.se

Anonym sa...

Instand Coolin Eye Gel
Mattias Berglund
Majåker

Anonym sa...

Mattias Berglund
forts...
2. Jag ska vinna för att mitt behov att aktivt skydda min hud är enormt stort, jag har ett gigantiskt sug efter att föskjuta mitt åldrande, jag efterstävar en mjukare hud till min hårda kantighet, jag kräver optimal nattstyrka för att orka vakna etc.
Kram

Anonym sa...

Hej Mia!
Ögonkrämen heter Instant Cooling Eye Gel.
Varför ska jag vinna? Har problem med eksem/torr hud och finnar i ansiktet. Har med andra ord problem att hitta bra produkter som jag både tål och som tar bort finnarna... Har aldrig testat Cliniderms produkter men är nyfiken och villig att prova nåt nytt.
Kram Kina
073/037 29 18

Monki sa...

Hej Mia!
Den andra ögonkrämen heter
Instant cooling eye gel.

Eftersom jag också har torr och känslig hy, och även lite svårt att hitta bra produkter som jag tål, så vore det intressant att se om jag skulle bli lika nöjd som du med Cliniderms produkter.

Kram Monki
monki.p@telia.com

Ulrica Isaksson sa...

Hej Maria..

Du frågade om ögonkräm, att det fanns en till och den heter Instant Cooling eye Gel. =)

Varför ska jag vinna?

Jag är inne på mitten i 30 gruppen. Vill ha produkter som förbyggar min hy från åldersrynkorna samt kylarna på vintrar och annat.

Dessutom har jag lätt att bli varmt, fett, torrt o blanda, så det kan känns skönt att få svalkande över ansikte som ger mig en bra dag och god humor samt fräsch med tanke på tungt jobb jag har och kan gå till jobbet varje dag tack vare dessa Cliniderm- produkter.

Jag har möjlighet att se fräsch o "ung" för evigt, bättre än så kan det inte bli! =D

KRAM Ulrica Isaksson
ulricaisaksson@gmail.com

Anonym sa...

Ögoncremen heter INSTANT COOLING EYE GEL.

Jag ska vinna för att jag ska se om varorna fungerar på mina rynkor.
Elisabet
Tel 0914-10640 eller 070-5225 112

Maja/Cactusvit sa...

Jag vill gärna också vara med och tävla! Svar på dina frågor...
1. INSTANT COOLING EYE GEL
2. När jag nu snart går på mammaledighet och sömnkontot minskar kommer jag förmodligen att behöva bra produkter för att fortfarande se pigg och fräsch ut! Jag vill därför ge testa Cliniderms produkter för att se hur dom fungerar på min vintertrötta hud.

/Maja