söndag 30 januari 2011

och vinnarna är...


Så blev det dags att presentera vinnarna i tävlingen. Det var totalt 7 personer som var med, så chansen att vinna var riktigt stor! Önskar bara att jag haft 7 priser att dela ut åxå.
Jag tog Gustav till hjälp med att fixa lotterna och så fick han dra en lapp i taget och vinnarna blev:Stort grattis till er som vann, och så önskar jag bättre lycka nästa gång till er som inte hade tur den här gången! =)

Själv har jag fortsatt använda Cliniderms produkter och gillar dem mer och mer. Jag vill gärna höra vad ni tycker när ni hunnit testa dem! Kram från Gurra & mej

3 kommentarer:

Maja/Cactusvit sa...

Åh, vad roligt och vilken kul dragning! Lotterigubben var väldigt söt!

Kram på er alla!

Monki sa...

Jag håller med Maja. Riktigt roligt att få vinna, och en supersöt lotterigubbe!
Kram, kram.

Anonym sa...

Jaha! Jo visst var ju lotterigubben väldans söt men rätt lott drog han då inte...:(
Jaja, det är ju min vanliga tur. Får väl köpa mina Cliniderm produkter istället:)
Kram på er!